Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Camilla - 31 juli 2011 22:00

Jag glömde att skriva det förut, igår morse upptäckte jag att en liten tand tittat upp :-)


Av Camilla - 31 juli 2011 19:52

Hade vi igår tillsammans med grannarna samt min syster och barnen, vi grillade drack lite vin och hade det bra :-)  oj vad Vincent har busat med Nattis och Nico, de sov över här inatt så de har hunnit med en massa bus idag också.


Tina åkte in till stan igår kväll, jag kände mig så trött så jag orkade inte, jag och Krister satt uppe en stund och åt lite godis och pratade, sedan gick vi och lade oss, jag sov så skönt inatt, så skönt har jag inte sovit på länge, kanske beror på att Krister sov bredvid, det har han inte gjort på många nätter eftersom han fiskat, då har han kommit hem vid 5-tiden ca, jag har klivit upp med barnen vid sjutiden eller tidigare, Krister har självklart fått sova eftersom han fiskar, han fiskar ikväll också eftersom den ordinarie inte kunde.


Annars idag har jag bäddat rent i alla sängar, det ska bli så skönt att lägga sig ikväll, nyduschad i en ren säng, finns det något bättre? 


Krister han har snickrat lite på altanen, nu är det räcket som ska upp, en ny trapp ska fixas plus att det ska målas då så klart.


Pappsen kom förbi en sväng idag också, alltid roligt när han kommer, Vincent fick två traktorer till sandlådan och en godispåse, gosle som han säger, sötisen, Alexander fick en jätte söt mjukisvovve, han satt och tittade på den med stora ögon, emellanåt skrattade han åt den, sötisen.


Om någon har hittat en rosa Nokia på stan igår förresten så är det syrrans, chansen att få tillbaka en mobil är väl inte så där jätte stor, men det finns ju ärliga människor också.


Nu ska jag snart sätta mig och titta på desperate housewives, igen... haha, älskar den serien.

Av Camilla - 31 juli 2011 07:32

Jag köpte en ny mobil igår, det blev en xperia neo, än så länge känner jag mig riktigt nöjd :)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards