Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Camilla - 5 juli 2011 21:23

Idag tog jag med barnen och åkte in till stan, reklamerade tröjan, tog två st andra tröjor istället, hittade även en tröja på rea på stil, ibland har man tur :-)


Vincent fick äta glass på myregårdens café, det gillade han, jag fick inget utan matade Alexander istället :-) Vincent var generös så jag fick smaka av honom ;-)


Nu har vi nästan nyss kommit hem från Långsele, blev bjudna på middag där,igen, tack så mycket för mat och sällskap. Vi fick jordgubbar till efterrätt, mums!


Nu ska jag ta mig en macka, sedan bara ta det lugnt, sova snart kanske.

Av Camilla - 5 juli 2011 07:52

Vad sur jag blir, för ett tag sedan reklamerade jag två linnen från Lindex, de två nya jag tog har hållit, de jag reklamerade var det ett litet hål i varje, nu när jag tar på mig en tröja som jag köpte på lindex i sundsvall så upptäcker jag att det är ett ganska stort hål i den fram, är det något med Lindex eller har jag bara otur? Jag ska ta med den till stan idag och reklamera den iaf.


Annars då? Jag och Vincent klev upp strax efter halv åtta, Alexander sover fortfarande, igår var det tvärtom, dvs Vincent som var trött.


Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan ordna frukost.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards