Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Camilla - 26 juli 2011 17:37

Det ä'r vad jag har gjort idag, först blev det en morgonpromenad, idag var det bara jag och Vincent, Alexander och Krister sov.


När jag kom hem så tog jag och städade, först badrummet, skurade duschen, det var verkligen välbehövligt.


Sedan åkte vi på stan, jag kikade på kläder, köpte underkläder, men hittade inget annat, Krister som inte skulle ha något speciellt hittade två skjortor, en turkos och en rosa, en vind dress, en college tröja samt två t-shirtar, jag ska sätta mig ner och kolla på nätet när barnen har lagt sig och Krister har åkt och fiskat tänkte jag.


Det hände en mindre bra sak på kläd dax, Vincent klättrade på kundvagnen så att den tippade med Alexander i, fy vad rädda båda två blev, men det gick bra, ingen av dem gjorde illa sig.


Av Camilla - 26 juli 2011 08:03

De flesta som har småbarn har inte särskilt mycket till sovmorgon, imorse kände jag mig så fruktansvärt trött och irriterad, visst jag kanske ska lägg amig tidigare, samtidigt är det så skönt med egentiden på kvällen, tänk vad skönt det vore om jag kunde bestämma när barnen skulle vakna på morgonen, det är väl en dröm för alla småbarnsföräldrar.


Jaja snart är de stora, då sitter jag säkert och grämer mig över att de är så stora och sover bort halva dagarna istället.


Nu ska jag dricka kaffe, sedan blir det en morgonpromenad.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards