Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Camilla - 25 juli 2011 19:27

Är det här hemma, barnen sover, Krister har åkt och fiskat och jag sitter här och skriver lite :-)


Ska strax ta och fika och titta på desperate housewives, i like :-)


Annars idag har Jenny och barnen varit här och hälsat på, jätte roligt att ni kom förbi, det var inte igår.


Sedan efter middagen så tog jag med mig barnen bort till Ingela och Victoria och hälsade på, Alexander var så gullig, när jag satt och skrattade så gjorde han också det, go gubben.


Vincent han gillar att spela på pianot som de har hemma, jätte fint låter det ;-) go unge.




Av Camilla - 25 juli 2011 10:59

För Krister och hans morfar igår, de tänkte precis ge upp och åka hem när de fick några fiskar, det slutade med att de hade fått över 130 kg.


Krister klev upp nu för en stund sedan eftersom han inte kom hem förrän 04.30, de ska fiska ikväll också, jag vet vad jag ska göra då, titta på desperate housewives igen, älskar den serien.


Annars då, jo jag och barnen har varit ute på en morgonpromenad, det blåste kallt som bara den, nu så sover Alexander, Vincent han sitter på pottan samtidigt som Krister är på toan.


Det är barnens dag idag, vi får se vad det blir, får se vad det är för väder när Alexander har sovit färdigt, det ser ut som att det ska börja regna snart, men det kan ju bli bättre lite senare.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards