Alla inlägg den 3 november 2008

Av Camilla - 3 november 2008 19:35

Krister hade gjort så fint när jag kom hem igår, tänt en massa ljus och lagat supergod mat, det blev ugnsstekt fläskfilé med potatiskroketter och massa grönsaker, så gott och så mysigt, tack gubben, älskar dej så mycket!


Sedan blev det sova på soffan en sväng för min del, var så himla trött :p


Efter det kika vi film och bara myste resten av kvällen, det var skönt efter att ha jobbat hela helgen.


Igår kväll när vi lagt oss så hade jag svårt att sova, plötsligt så känner jag en spark i magen, det var en sån känsla, jag hoppade till, tror att bebis träffade en nerv eller nåt :) kände det 2ggr, sedan blev det lugnt. Man blir så glad när man känner h*n där inne :)


Imorse fick jag sovmorgon, men jag är så envist täppt i näsan varje morgon så jag vaknar hela tiden, det har suttit i ganska länge nu, men jag märker att det är många som är småförkylda nu, det är väl den årstiden, hoppas bara det ger med sig snart :)


Annars idag har jag gått en prommis med Eddie, sen fick jag ett ryck och storstädade, plocka undan, städa badrummet, dammtorka och torkade golvet, så när Krister kom hem idag så var det skinande rent :-)


Efter det var det bara att hoppa in i duschen och sedan åka till jobbet, jobbar till 24.00 idag, hade utbildning de 2 första timmarna idag, var skönt att få göra lite annat, nu är det strax dags att gå och käka lite, klockan har gått väldigt fort hittills.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards