Alla inlägg den 10 november 2008

Av Camilla - 10 november 2008 07:01

Äntligen har vi fått fingrarna ur... haha näe men vi har pratat ganska länge att kanske vi ska börja, men nu så är det på g, Krister har kvistlackat hela taket i stora rummet samt provmålat en bit med vit färg, det kommer att bli skitsnyggt.


Jag har börjat måla runt fönstren samt börjat måla dörrposterna, har målat alla dörrposter samt ena fönstret en gång, sedan orkade jag inge mer, kände mig helt slut, mamma sa till mig att passa på att fixa och dona hemma medan du orkar, dvs innan du blir större och mer otymplig, och det har hon ju rätt i, bättre att fixa nu så länge så kan man bara ta det lugnt sedan =)


Att bero på det så är det ju sådan hysteri kring vikten när man är gravid, det är ju meningen att man skall gå upp, men så klart inte hur mycket som helst. Jag har iaf gått upp ca 2,5kg nu, går in i vecka 21 imorgon. Hörde av Kristers mamma att en på hennes jobb skall få barnbarn och den tjejen är tydligen livrädd att gå upp det minsta lilla i vikt, hon blev jättesur om man påpekade något att hennes mage syns eller så... men hallå?? ska man inte få en mage när man är gravid, min mage börjar bli stor men jag tycker att det är fint iaf.


Idag är vi förresten bjuden på middag hos Kristers mormor och morfar, det är ju inte dumt så här på en måndag =)


Tänkte bara skriva också att löningshelgen så skall vi till Birsta och shoppa, ska köpa julklappar så att det är klart, sedan ska vi börja handla bebissaker.... det ska bli så roligt, ska köpa en spjälsäng på Ikea tänkte vi, det blir en vit sådan, vi ska träffa pappa när vi åker dit också tänkte vi, skall få sängen av honom också, tack =)


Tänkte kika på Linas först, men det är bara det att jag vill ha en vit som passar med vår säng, men jag ska kika på hennes barnvagn så fort det finns tillfälle så får vi se om vi skall köpa den.


Vi hörs!


p.s ska lägga upp bilder på renoveringen så fort jag kan d.s


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards