Alla inlägg den 8 november 2008

Av Camilla - 8 november 2008 20:01

Vi har inte gjort något på länge, har inte haft ork helt enkelt, men nu börjar jag känna mig inspirerad att börja med övervåningen, Krister har börjar att kvistlacka taket idag, det skall nämligen målas vitt, det kommer att bli jättefint, kommer att lägga upp bilder hur det ser ut just nu, lägger upp dem nån dag framöver.


Skall även spackla igen några hål i tvättstugan och måla på lite ny fräsch färg, på bänken där ute kommer vi att ha skötbädden också, kika lite på såna igår, finns massa fina, barbapappa, mumin, spöket laban etc... vi får se vad det blir.



Av Camilla - 8 november 2008 15:07

Näe precis, visste inte vad jag skulle skriva för rubrik, igår var jag i alla fall ledig, träffade Anna på stan vid 11, vi tog en fika på westerlunds och surra en massa, det var ett tag sen vi sågs, så det var roligt.


Sedan var vi på stan och kika, vi kika mest på bebissaker... längtar efter att börja shoppa nu, finns ju så mkt man vill ha =) men det får vänta, det är ju dags att börja handla julklappar, sedan är det fritt fram att handla bebissaker, det ska bli så roligt =)


Sedan blrv det ica och sen hem och börja med maten, Krister hade lagt en stek i marinad så det var bara att bryna på och stoppa i kötttermometern, Kristers mamma och pappa kom rint 5 tiden 6, men Frida var som vanligt sist... haha men men det gick ju bra ändå :p


Middagen blev alltså stek, potatisgratäng,sås, sallad och vitlöksbröd, det var såååå gott, jag som inte brukar vara så hungrig vid middagstid var vrålhungrig, hade ju bara käkat frukost och en bit princesstårta på westerlunds.


Sedan blev det tv resten av kvällen, kika på idol, det var det bästa idolprogrammet någonsin tror jag.


Idag har vi vart och kikat lite på stan, var även på Akvariehobby och kolla, både jag och Krister är sugna på ett större akvarium att ställa där vi idag har skänken, vi skall även byta ut bordet som står där till 2 fåtöljer, en mysig matta, ett lågt bord samt läslampa, det kommer att bli skitmysigt, jag ska önska mig presentkort på Ikea i julklapp och när jag fyller år, det är perfekt eller presentkort på barnens hus, det är också super, finns mycket man behöver handla.


Vi var även förbi Högge och tog en fika, sedan Bodens och nu är vi hemma igen, har nyss vart ute och gått, Eddie måste ju få röra på sig... eller ja det behöver jag också göra, ja Krister också :p tur man oftast går varje dag så man inte blir större än man måste.


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards