Alla inlägg den 14 november 2008

Av Camilla - 14 november 2008 14:10

Det var så mysigt, det slog med 138 slag per minut =)


Annars så tog BM blodtryck, kollade kissprov samt om livmodern växt som den ska, allt såg jättebra ut, skönt! BM sa att vi inte behöver kolla blodvärdet eftersom jag hade så perfekta värden på inskrivningen, hon sa så länge du känner dig pigg så behöver du inget järntillskott, det märks tydligen jätteväl om man har järnbrist, och jag är verkligen jättepigg, hoppas man får fortsäta vara det =)


Nu är det dags för sista fikarasten, sedan är det inte länge kvar av dagen, ska åka och handla lite innan jag åker hem, måste köpa julmust också, det är sååååå gott, ska kolla om det finns saffran att köpa också, är så ruskigt sugen på lussebullar.


Trevlig helg!


Trevlig helg på er!



Av Camilla - 14 november 2008 07:32

Imorse när jag klev upp var det -10 grader.... brrr, men hellre det än massa regn och blötsnö.


Märkte när jag hade varit vaken en bra stund att motorvärmaren inte gått igång, så bilen var sådär lagomt isig, men men jag gick ut och stoppade i kabeln och vips 20 min senare så var bilen isfri, jag har en kupévärmare som jag fått av pappa, den är superbra, tror det är 2000w =)


Men är inte detta typiskt när jag första och enda gången på veckan ska köra själv? haha


Jag ska till barnmorskan idag därför åkte jag inte med Krister, ska lyssna på bebis hjärta, kolla blodtryck osv.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards