Alla inlägg den 18 november 2008

Av Camilla - 18 november 2008 17:00

Gud vad tiden springer iväg, man förstår inte riktigt var den tar vägen.


Barnet: Från och med den 22:a veckan kallas det lilla livet "barn" istället för "foster". Runt denna tidpunkt börjar barnet ha en regelbunden rytm med sömn och vaket tillstånd, men kan väckas av moderns rörelser. Barnet dricker och kissar som en del av fostervattnets rening.


Nu känner jag bebisen många ggr varje dag, det är så mysigt.


Annars idag så jobbar jag till 24.00, inte de roligaste passet, men jag har vart ute länge med vovven idag, det var så skönt väder, det är fördelen med att börja sent, man hinner me långpromenad medans det är ljust ute, nu är det ju becksvart, det blir Krister som får gå i mörkret... men men det går nog bra det också.


Jag skrev ju förut att vi skulle åka ner och köpa en spjälsäng sista helgen i november, men igår pratade jag med syrran(Tina) hon har tydligen en vit jättefin spjälsäng som vi kan ta, med en riktig tempurmadrass och allt, det låter ju bra =) Så pappsen du behöver inte köpa den till oss, men tack i alla fall.


Vi ska i alla fall åka ner och handla lite julklappar och kika på en massa andra bebissaker, ska kolla på babyproffsen tänkte vi, har inte varit där förut.


Ska även köpa lite färg på byggmax så att vi kan fortsätta med övervåningen, det kommer att bli så fint när det är klart.


Näe dags att jobba vidare, faktiskt så är det lugnt än så länge.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards