Alla inlägg den 13 november 2008

Av Camilla - 13 november 2008 07:31

Gud så skönt det ska bli, bara idag och imorgon sedan får man sovmorgon, en hel vecka, det är iof inte så roligt att jobba kväll, men man får mer pengar samt chans att sova ut =)


Jag har sovit bra i flera nätter nu, men för ett tag sedan vaknade jag tidigt varje morgon med nysattacker och astma, det har som tur är släppt nu.


I helgen hoppas jag att vi kan åka och hälsa på Andreas och Emelie, vill ju snusa på bebisen ju, annars vet jag inte vad som händer, vi får se vad helgen bjuder på.


Kanske måla lite, igår täkte jag, men orkade helt enkelt inte, var för trött, det blev promenad med Eddie, middag och sedan en varm dusch, tog det bara lugnt resten av kvällen, kikade På bonde söker fru och sedan på Greys Anatomy, sedan var det bara att krypa ner och sova, både jag och Krister var så trötta, vi låg och pratade om sömnen när bebisen kommer, men man vet ju aldrig om det blir en lugn bebis som sover mest hela natten, eller om det blir en krabat som är vaken mer, men vi sa att det kommer vi nog att klara av galant även fast vi båda är medvetna om att det så klart kan bli jobbigt, jag tror att det är bra att inte ha den inställningen att allt skall vara som på rosa moln, det är klart att det är både och.


Såg en förlossning på tv igår, surrade med mamma samtidigt, hon frågade om jag inte blev rädd av att titta, men jag svarade bara att det blir jag inte, hon sade då att näe det är nog ingen mening att vara rädd, alla förlossningar är ju så individuella, sedan får vi ju se om det blir en vanlig förlossning eller snitt, men det får jag inte veta förrän jag är i vecka 32 då det är dags för ett andra ultraljud.


Längtar efter bebisen gör vi iaf!










Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards