Alla inlägg den 4 november 2008

Av Camilla - 4 november 2008 21:22

Man blir så himla glad, kände för en stund sedan hur det sprattlade till... såååå mysigt :-)


Påbörjar förresten vecka 20 idag, ska försöka lägga in en ny magbild imorgon, just nu sitter jag på jobbet så det går inte så bra :p


Var bara tvungen att skriva detta, wie :-)


Av Camilla - 4 november 2008 12:09

Gud va tiden går fort, idag är det 2 år sedan jag och Krister blev tillsammans, det känns så bra, vi trivs verkligen tillsammans och älskar varandra jättemkt. Jag kunde inte få en bättre kille, vi har hunnit med en hel del på dessa 2 år, köpt hus, renoverat och grejat, och nu är en liten knodd på väg.


Tänk vad livet kan vara härligt, sitter och ler för mig själv =)


Vi hinner inte fira något idag eftersom jag jobbar kväll, vi små firade lite i söndags iaf, sen får vi se vad som händer till helgen!


Idag annars så har jag just kommit hem från en prommis med Eddie, jättehärligt väder idag,  gick ner mot forsmobron sedan vände vi hemåt igen, det är så skönt att få sig en prommis varje dag, alla som inte är ute och promenerar ganska ofta borde prova, man blir så pigg av det.


Nu är det strax dags att åka på jobbet, börjar kl 13.30 idag.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards