Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Svårt att sova

Av Camilla - 3 november 2009 09:08

Har jag haft i 3 nätter nu, inga problem att somna, men jag har varit vaken så många ggr, bara vrider och vänder på mig, konstigt att jag inte var mer trött imorse när Vincent ville ha välling kl 6, han har ätit runt den tiden i flera morgnar nu, kanske han till slut sover hela tiden till 7.30 innan han behöver äta, man vet aldrig.


Igår natt drömde jag mardrömmar om mitt ex, drömde att han gick omkring och pratade om sig själv i tredje persson, tex X(vill inte skriva ut namnet) vill ha godis, åkte jag då inte och köpte godis så kunde han bli skitsur, han hade mycket konstiga tendenser den människan, usch jag ryser när jag tänker på vissa saker.


Inatt däremot drömde jag om att jag och Therese var ute och reste, hon hade Rasmus med sig och han var liten, vi skulle åka tunnelbana, allt var så där konstigt som det kan vara i drömmar, när vi satt i kupén så trodde jag att jag tappat min väska, Therese undrade om det var den här väskan och tog fram en likadan som jag hade, men när jag öppnade den så innehöll den bara en massa godis, jag hittade sedan min väska under sätet, haha jag drömmer så mycket konstigt ibland att Krister börjar tro att jag är riktigt knäpp :p





 
 
Malin

Malin

3 november 2009 11:45

Det går jätte bra hon är ett väldigt harmoniskt barn.
Hon brukar äta 3 gånger per natt, men på dagarna sover hon längre mellan gångerna så jag har börjat med att försöka förändra hennes dygnsrytm. Så inatt åt hon 23, 03,och sedan väckte jag henne 10 imorse.

http://malinsliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Therese

3 november 2009 14:46

=0) Hoppas vi hade en trevlig resa iaf =0), trots den försvunna väskan! Men vi brukar ju alltid kunna ha skoj ihop!

 
Ingen bild

Anonym

10 december 2009 17:04

Om det är den person jag tror du menar i detta inlägg,så kan jag inte göra annat än att hålla med dig. Mår också dåligt när jag tänker på honom. Han var en mycket underlig människa. Tur att man inte har nått med honom att göra längre. Det tycker nog du också. Du har en väldigt fin son :) Ta hand om dig och familjen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards