Alla inlägg den 8 december 2009

Av Camilla - 8 december 2009 15:29

Har vi varit och hälsat på idag, det var så himla länge sedan vi sågs, riktigt trevligt att dricka kaffe och surra en massa, måste verkligen ta mig i kragen och bli bättre på att hälsa på folk, det är ju så roligt att träffas så där.


Vincent var lite skeptisk till Fridolf först, men sedan tyckte han att det var en rolig vovve :-)


Att bero på det så ska vi hälsa på Kristers mormor och morfar idag, om de är hemma vill säga.

Av Camilla - 8 december 2009 11:44

Nu när jag hade fixat allt så blev jag uppringd idag av en dam, hon sade att de dagar jag har kvar inte räcker till det som jag har begärt, frågade varför inte sidan sa till då? Det kunde hon inte svara på, om jag lät det vara så kommer sista utbetalningen den 26/5, jag sa till henne att ta bort det så lägger jag in 2 månader i taget, det blir kanske att jag börjar jobba den 1/5, det går ju bra det också :-) men man blir så irriterad när man är inställd på en sak och är säker på att det blir på ett visst sätt, också ändras det. Har meddelat barnomsorgen att jag vill att Vincent ska vara inskolad till den 1/5, det känns bäst att det är klart.


Nu ska Vincent få käka strax, sedan ska jag åka och handla lite. Sedan kanske ta en kaffe hos Frida, om hon inte har annat för sig.



Av Camilla - 8 december 2009 07:26

Vincent vaknade kl 6 som han har gjort i nån veckan, men idag fick han ingen välling, var in och stoppade om honom bara, han somnade om och vaknade 5 över 7, skönt, så har han alltid sovit förut,dvs till 7-7.30, det gör ju inget om det fortsätter så ;-)


Ni sitter vi båda i soffan och kikar på nyhetsmorgon, ska väl strax gå och koka lite kaffe.


P.S Helena, hoppas att du börjar må bättre snart, kramis D.S





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards