Alla inlägg den 10 december 2009

Av Camilla - 10 december 2009 10:59

Jag kom inte hem förrän efter 21 igår så jag orkade inte blogga något.


På dagen var jag och hälsade på Ulrika och lilla Casper, han och Vincent låg på golvet och skrattade åt varandra, så söta :-) Vi fikade och surrade, det var trevligt, jag kanske ska hjälpa henne att färga ögonfransarna nån dag nästa vecka, spännande för det är något som jag aldrig har gjort, färgat ögonbrynen har jag gjort många ggr, men det går nog bra :-)


Jag åkte hem vid 15 så att Vincent fick lägga sig och sova, sedan fixade jag mat, käka och drack kaffe, satt framför tvn ett tag, sedan vid 18 tog jag med mig Eddie och åkte in till stan, jag, Frida och Fridolf tog en prommis, vi gick upp på remsle, bort mot skedom uppför backen förbi naturbruksgymnasiet, sedan genom den mörka skogen(var faktiskt lite läskigt) sedan förbi ruif stugan och tillbaka, det var riktigt skönt, måste börja gå mer långprommisar tror jag.


Första biten uppför trängschaktet gick jättebra, Eddie var lugn och fin, men när vi hade kommit uppför backen så började han stressa och vara nervös, det var han ändå till vi kommit uppför backen och in i skogen i princip, då blev han lugnade igen, sedan stressade han på då och då, men han är faktiskt bättre än han har varit, det känns skönt, kanske ska försöka gå denna sväng eller på stan en gång i veckan eller nåt.


När vi kom tillbaka efter prommisen så blev det fika, vi kika på bonde söker fru, eller ja vi surrade mest så vi såg inte så mycket, efter det åkte jag hem, åt en macka med rökt fisk och kikade på bonde söker fru med Krister, han hade spelat in det, nu såg jag lite mer... haha  


Idag ska jag besikta bilen kl 13.50, bara hoppas att den går igenom, men det tror jag att den gör.


Jag vet inte om jag ska åka in till stan lite tidigare och kika om de har såna tändklossar på skattkistan, jag håller på att bli tokig när jag ska göra upp eld, det tar ju en evighet och blir en massa aska när man ska hålla på med papper och sånt. Jag har inte tid med det på morgonen, då ska det gå fort.


Vincent sov förresten till 7 imorse, skönt, han får gärna fortsätta med det :-)







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards