Alla inlägg den 20 december 2009

Av Camilla - 20 december 2009 14:10

Har jag gått ner sedan i onsdags nu i veckan, det känns som en bra början =) Jag tänker inte fuska nu när jag åker till mamma, i så fall endast på själva julafton, jag ska ta med mig grädde, smör, standardmjölk, fil 3%, avocado + sallad så att det finns, kanske tar med mig lite jordgubbar också så att jag kan äta det om jag blir sugen.


Måste in i Långsele på vägen till mamsen så att jag kan handla lite, måste ha allergimedicin också, trodde att jag skulle kunna hämta ut den i lördags, men receptet fanns inte när jag loggade in.


Helena är på väg till mamma, hon blir väl där i 2 dagar så jag måste passa på att träffa henne, jag åker hem på onsdag, sedan åker vi dit på torsdag = julafton igen, vi ska till Kristers mormor och morfar på förmiddagen på julafton, därför måste jag hem på onsdag, sedan är det så klart roligt att åka tillbaka till Hammarstrand med Krister, puss påre snygging ;-)


Nu ska jag surfa runt lite, sedan blir det middag innan jag åker iväg.


Ja just det, pappa, jag var tvungen att ansa palmen som jag fick av dig lite, den var alldeles för stor, hoppas att den trivs med det.


Annars idag har vi tvättat bort all tvätt, dammsugit och plockat undan så att det är fint här, har slagit in julklapparna också, så nu är det klart, har 2 st julklappar som måste fixas innan julafton, men det är lugnt.









Av Camilla - 20 december 2009 11:40

Nu ställer han upp sig på armar och knän, snart så kryper han nog, han är så söt när han försöker gunga sig iväg :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards