Alla inlägg den 16 december 2009

Bvc

Av Camilla - 16 december 2009 15:37

Har vi varit på idag, Vincent väger nu 9780 gram och är 72 cm lång, han fick även ta den andra sprutan mot svininfluensan så nu har han fullgott skydd, det känns bra.


Nu ska jag fixa mat, inga kolhydrater för min del, ni får hålla tummarna att det fungerar bra, jag har inte känt mig hungrig än idag iaf, har ätit ägg, kalops, lite fisk osv.

Wii

Av Camilla - 16 december 2009 15:36

Jag glömde skriva att jag fick ett Nintendo Wii av Krister igår, så roligt :D ska köpa till en sån platta sen så att man kan köra Wii Fit, inte dumt, tack älskling! puss!

Av Camilla - 16 december 2009 08:21

Hade jag igår när jag fyllde år, mamma och Jörgen var här, sedan på kvällen på Linda, vi satt och surrade till kl 22, det var länge sedan, riktigt trevligt =)


Av mamma och Jörgen fick jag jättefina dessertskålar samt ett litet paket som är en belysning inuti, lyser rött, jättefint.


Svärmor ringde igår, hon jobbade kväll, så de kommer kanske idag eller imorgon, Frida ringde också, hon skulle nog följa med när de kommer.


Vincent sov från 15-17 igår, då var jag tvungen att gå upp och peta på honom lite försiktigt, han tittade upp men blundade igen.. tröttmössan där :-) Men till slut så slog han upp sina blå.


Han gick och lade sig strax efter 20 igår, tänkte att det var ingen mening att lägga honom tidigare när han sov så sent på em, han sov till 7.45 imorse, så skönt, jag var så trött imorse eftersom jag sov så dåligt inatt.


Idag ska vi på Bvc, sedan vet jag inte, jo jag ska på allvar försöka köra med Lchf, jag hoppas att det går bra =)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards