Alla inlägg den 12 december 2009

Av Camilla - 12 december 2009 19:38

  



Älskar er så mycket, puss!

Av Camilla - 12 december 2009 17:33

En på förmiddagen, en längre prommis och en efter middagen, en kortare här runt mon, var riktigt skönt, behöver rörs på mig mer.


Annars så har jag bakat 2 sorters kakor idag, annas kakor + kolakakor, måste fylla på lite så det finns något att bjuda på när jag fyller år och andra tillfällen så klart :-)


Ikväll blir det robinsson och sedan blir det nog att kika på flickan som lekte med elden, vi tänkte hälsa på Patrik och Linda nu efter middagen, men de skulle in till stan och käka samt gå på bio, så vi ska kanske ses imorgon.


Snart är det bara en vecka tills pappa kommer hem från Thailand, det ska roligt att träffa honom, det var ju ett tag sedan, han åkte ju den 21 september.

Av Camilla - 12 december 2009 11:16

Jag har bestämt att jag ska börja ta längre promenader igen, jag tar med Eddie trots att han är rädd av sig, Frida tyckte att jag ska ha honom nära när jag går, dvs inte låta han få långt koppel, ska prova med det, jag behöver röra mer på mig, måste verkligen ta tag i mina kilon känns det som ;-) Jag var ju så duktig ett tag att räkna kalorier, men jag föll ur det, jag tror att det bästa i längden är att röra sig mer helt enkelt, hur gör ni andra som har gått ner i vikt? hur mycket promenerar ni varje dag?





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards