Alla inlägg den 15 december 2009

Av Camilla - 15 december 2009 16:57

Har jag haft idag, mycket trevligt att fika och surra en massa, nu väntar jag nästa besök, Linda kommer på besök =)

Av Camilla - 15 december 2009 07:10

Jag vaknade vid 24 tiden av att Vincent lät, eller smågnällde lite, gick dit och gav han nappen, då könde jag att f-n vad ont i magen det gör, jag hade nog ätit alldeles för lite på dagen, tyvärr var jag tvungen att stoppa i mig ett kex och en pepparkaka, inte bra, men jag behöver nog bara lära mig hur jag ska äta, jag tänker inte ge upp efter en dag ;-) Jag vet att jag åt alldeles för lite lunch, sedan är ju inte magen van att få så lite kolhydrater.


Idag är det min födelsedag så jag tänker inte hålla detta idag, men imorgon kör jag :-) Idag blir det marängtårta, gjorde botten igår kväll.


Jag fick förresten fika på sängen av älskling imorse, så mysigt, tack ;-) bara för att jag var vaken så sov Vincent, jag vaknade när Kristers väckare ringde, Vincent han sov till 6.30


Nu sitter vi och kikar på nyhetsmorgon, det är mysigt att kliva upp tidigt, bara man tar sig ur sängen vill säga :p


Idag kommer mamsen och Jörgen, ska bli roligt att få lite sällskap.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards