Alla inlägg den 30 december 2009

Av Camilla - 30 december 2009 08:16

Jag och pappsen var till Birsta igår och shoppade en hel del, jag fick kläder av honom, det blev 5 st huvtröjor och 2 par jeans, äntligen har jag lite mer kläder att ta på mig :-)


Handlade även mascara, fiberhusk på hälsokost så att jag kan prova att baka Lchf bröd, kläder till Vincent, det blev 3 st bodysar, 2 par mjukisbyxor samt 2 par strumpor.


Käkade 2ggr på Ikea också, det gick bra, jag tog bara bort stripsen första gången och fyllde på med sallad, andra gången åt jag lax med grönsaksbiffar och sås. Tack för igår pappa, det var jätteroligt att umgås lite.


Gissa vad? Jo vågen står på -1kg sedan den 26/12, det känns hur bra som helst.


Ikväll ska vi spela bingolotto, vi tänkte vinna lite pengar :D vi brukar aldrig spela, men ikväll blir det så.


Förresten så har Vincent blivit en rktig sömntuta, han har sovit till 8.30-9.00 runt en vecka nu, sköna sovmorgnar man har :D


Idag ska jag åka till stan och handla mat till nyår, Kristin och Daniel kommer hit, vi ska käka och bara ha det bra, men det blir nog inget fusk alls med maten för min del, nu när det går så bra så vill jag inte förstöra, men jag kan ju käka efterrätt iaf om det blir så, kan ju göra pannacotta eller nåt.


Jag ska ner och kolla om det finns Wii sing också på Expert eller Widengrens, det var slut i hela Birsta.


Hoppas att det blir lite varmare tills det är dags att åka in til stan, just nu är det -28 grader..... brrrrr, jag eldar för fullt och Vincent sover, han lär nog vakna snart och vilja ha gröt.






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards