Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Camilla - 4 februari 2009 09:36

Japp då får jag veta om det blir ett planerat snitt eller en vanlig förlossning, BM sa att det sällan blir snitt, men de måste kolla upp det för säkerhets skull.


Är jag nervös då? Nej egentligen inte, ska bli kul att kika in i magen en gång till innan det är dags för bebis att anlända, men snitt är inget som jag vill ha, jag förstår inte de som vill det... men men jag har ju ingen sån förlossningsskräck heller, det finns ju många som har det, men inte jag som tur är, det måste vara jättejobbigt att gå i nio månader och ju närmare det kommer ju mer rädd blir man.


Jag är tvärtom ju närmare det kommer ju mer spännande är det, vi längtar efter dig nu bebis!


Jag är i vecka 33 nu, 7 veckor kvar till det är beräknat :D Har gått upp 12,2 kg när jag vägde mig imorse, känns lagom för att vara i vecka 33 tycker jag.


Du är på dag 225 av 280. (80,4%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 31 mar 2009
Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning. 


Det sägs förresten att det skall komma snöoväder, vad tror ni? det återstår att se :D jag tycker att det är mysigt när det blir riktigt busväder.


Ikväll är det förresten arga snickaren på 5:an, så roligt program, se det om ni inte redan gjort det.


Ha en bra dag!


P.s jag återkommer med hur det gick på ultraljudet imorgon D.s 







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards