Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Camilla - 24 februari 2009 10:37

Besök hos BM idag igen,  glömde fråga hur många slag bebis hjärta slog, det lät bra iaf sa hon, bebis hade sjunkit lång ner i bäckenet, huvudet var fortfarande ruckbart, nu var det ingen fara om vattnet skulle gå sa hon, dvs ingen risk att navelsträngen ska hamna runt halsen, SF måttet låg på 33cm, det kommer troligen inte att öka så mycket mer eftersom magen har sjunit ner.

Ingen äggvita fanns i urinen och blodtrycket låg på 115/60, hon tyckte att det var bra att jag gick hem en månad tidigare, det var vad som rekommenderades, har pratat med min arbetsgivare, skulle egentligen jobba tom 13/3, men min rygg klarar inte det, det har blivit mer och mer de senaste 2 veckorna,  så jag jobbar denna vecka ut sedan skall jag vara hemma.

Det känns skönt, då kan man vila på dagen när man behöver också, sover så dåligt på natten, ligger ofta klarvaken långa stunder på natten innan jag kan somna om.


Idag är det ju förresten fettisdag, det ligger en semla bredvid mig på skrivbordet som väntar på att ätas upp, mumsigt!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards