Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Camilla - 22 februari 2009 09:23

Igen, det var ett tag sen det var en så kall och snörik vinter, men det är härligt att vi för en gångs skull imte har en vinter med en massa snöslask, det kommer ju när det blir vår iaf och det räcker.


Förresten så verkar det äntligen ha blivit varmare ute, imorse var det -4, hoppas att det håller i sig.


Jag sitter på jobbet just nu, ska strax ta fika rast tänkte jag, jämfört med igår morse så har det varit en ganska lugn morgon att jobba, tur det eftersom jag är ensam.


Jag har nog skrivit tidigare att jag tänkt jobba tom den 13/3, jag börjar bli tveksam om jag inte måste gå hem tidigare, får så fruktansvärt ont i ryggen att sitta på en kontorsstol hela dagarna, det är inte riktigt värt det tycker jag, jag ska i alla fall jobba till veckan så får vi se sen, får ju sjukskriva mig om inte annat. Det känns lite konstigt, för när jag är hemma så har jag absolut inte ont, så då tänker jag att det är ju inga problem att jobba tom 13/3,men när jag väl sitter här så tänker jag helt annorlunda, det beror naturligtvis på att jag börjar känna av ryggen när jag suttit här en stund.


Vi får se hur länge jag jobbar helt enkelt =)


Igår var vi och hälsade på Olof och Linda, de har ju skaffat en liten hundvalp, en blandis, jättesöt är han, han och Eddie hade jätteskoj :D






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards