Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Camilla - 14 februari 2009 13:48

Är det idag, så härligt när solen lyser på dagarna, men det blir ruskigt kallt när solen går ner på eftermiddagarna.


Idag har vi varit in till stan en sväng, kika på granngården och sedan på foder och fritid, där fick vi tag på såna man tänder brasan med, blir så mycket enklare då.


Sedan var vi till Högges pappa och fikade en sväng, efter det åkte vi och kikade på Elin och Carlssons hus, de har ju köpt hus på andra sidan :D skoj! De hade fullt sjå med att måla tak och dona, när jag såg de måla och dona så tänkte jag på hur det var när vi flyttade in, en hel del att göra alltså, jag skulle inte vilja börja om igen nu när det börjar bli fint här, lägger in lite bilder så att ni får se.


Trevlig alla hjärtans dag på er, det tänkte vi ha, laga en riktigt god middag med fläskfilé och sedan ska jag göra hallonpaj till efterrätt, mums!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards