Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Camilla - 16 februari 2009 21:25

Idag har jag gått 34 fulla veckor, tänkte det var dags att lägga in en bild, varje gång jag ser bild på magen så brukar jag fråga Krister, är den verkligen så där stor? Och svaret blir varenda gång, ja det är den.


Haha det känns inte så faktiskt :p

Av Camilla - 16 februari 2009 12:30

Ni anar inte hur skönt det känns, både jag och Krister har sovit mer eller mindre dåligt ett bra tag, nästan ända sedan vi flyttade upp sovrummet, jag vet inte varför, jag vet bara att många gånger när det är fullmåne så sover jag jättedåligt.


Varken jag eller Krister har haft svårt att somna utan har vaknat vid 2-3 tiden och sedan vänt och vridit mer eller mindre tills det är dags att kliva upp.


Men nu så har jag verkligen sovit som en princessa i flera nätter, jag hoppas att det fortsätter så, sömn behöver man ju =)


Annars idag så är jag åter på jobbet, var hemma torsdag och fredag med ont i kroppen och ont i huvudet, men nu så känns det bättre =)


Nu är det 25 arbetsdagar kvar innan jag går hem på mammaledigt, det känns jättebra, längtar efter att vara hemma nu, får så ont i ryggen att sitta ned hela dagarna.


Fick mail från pappa idag med bilder från stranden i Thailand, det såg inte alls skönt ut :p


ha en bra dag!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards