Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Camilla - 10 februari 2009 14:46

Hade lite äggvita i urinen så jag skall för säkerhets skull lämna in ett prov till lab imorgon bitti, BM sa att det behöver inte vara något alls, men hon tyckte det var säkrast att kolla, kan vara början till urinvägsinfektion, det har jag haft jättemånga ggr, men det var säkert 4 år sedan nu. Blodtrycket var normalt så det var iaf inget tecken på havandeskapsförgiftning, skönt!


Annars så slog bebis hjärta med 137 slag per minut, den låg fortfarande med huvudet neråt, hoppas att du tänker stanna så lilla bebis! SF måttet låg på 32cm, bebis följer sin egen kurva så det såg jättebra ut.


Går in i vecka 34 idag förresten, 6 veckor kvar tills det är beräknat  :D


Annars så känner jag mig inte så pigg idag, väldigt trött och frusen + ont i huvet, känner mig lite febrig,  undrar om en förkylning lurar tro?  Har känt så fram och tillbaks ett tag, men det har inte brutit ut något ännu. Vi får se hur det går.


Förresten så sitter pappa nu på flyget på väg till Thailand, låter ju inte så dumt att åka iväg till värmen, hoppas resan går bra :D










Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards