Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Camilla - 1 oktober 2010 12:59

Och en slank han ner i diket, ja Vincent när vi var ute och gick alltså, jag tog med vagnen men han fick gå halva vägen, han tycker att det är jätteroligt, han går fram till dikeskanten och ropar: atta (akta alltså) så sött, men på något ställe så lyckades han ramla ner när han skulle följa efter Eddie, då hade han ramlat och haft sig så många gånger att jag satte honom i vagnen, han var så trött och hade grus i hela ansiktet, när vi kom hem gav jag honom lite mat innan han skulle sova, men han ville inte ha, han verkar bara kunna äta lunch innan han ska sova när han är på dagis.


Nu medans han sov har jag gjort färdigt byrån, dvs fått till den rätta slitna looken på den, nu saknas det bara knoppar, jag har inga utan måste köpa, men de som jag hittat kostar 40-45:- st det känns en aning dyrt då jag behöver 8st. Ska bara ta och dammsuga ur lådorna och torka den så är den klar att ta in iaf, tänkte kika igenom bebiskläderna också, men det får vänta tills senare idag eller imorgon, nu när Vincent vaknar ska han få äta lite, sedan ska vi åka på stan och kika.


Glömde säga att jag var och fikade med en tjej i föräldragruppen här i veckan, det var jättetrevligt, tiden går så himla fort bara när man sitter och surrar, tack för sällskapet Lena :-D



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards