Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Camilla - 4 oktober 2010 09:52

Vincent började hosta redan igår kväll när han lagt sig, sedan vaknade han vid 2.30 och hostade bra mycket, han grinade inte, men hostade, var tyst en stund för att börja hosta igen, till slut vid fick han en flaska välling då han blev lite ledsen, efter det var han tyst en bra stund för att sedan börja prata och ha sig, både jag och Krister var dit flera gånger, stoppade om honom och sade gonatt, till slut vid 5 tiden höll jag själv på att somna om igen då Vincent börjar grina, sprang dit igen, men han var inte vaken utan grät i sömnen, stackaren.


Jag klev upp 7.45, klädde på mig och kokade gröt, käkade själv, sedan väckte jag Vincent för att han skulle hinna äta och klä på sig innan dagis, han var iaf pigg och glad när jag väckte honom, inge grin eller så.


Behöver jag säga att jag är trött idag? men jag kan ju iaf gå och lägga mig och sova en stund, annat med Krister stackaren som jobbar, han var också jättetrött.


Idag blir det inge måla på hyllan, grundfärgen tog slut igår :-( som tur är hade Krister bett sin kompis att gå in på byggmax idag och köpa en bytta, tack så mycket älskling att du fixar till mig.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards