Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Camilla - 29 oktober 2010 13:05

Han har nyss vaknat och sitter och äter lunch, sedan blir det bara att slänga på en ny blöja och åka in till stan en sväng, måste göra något känner jag, är så trött så är jag hemma blir jag bara ännu tröttare, har sovit så dåligt i 2 nätter eller ja jag sover ofta dåligt nu för tiden, Vincent vaknade vid 24 inatt, han letade troligen efter nappen som låg under kudden, jag hittade den inte heller först så jag kröp och letade under sängen, lyfte på Vincent och höll på, han skrattade han sötisen :-) Han somnade om på en gång, men jag kunde inte somna om, tittade på kl strax efter 1, efter det somnade jag, men vaknade pigg när Kristers väckare ringde, gick ner och åt lite frukost sedan lyckades jag somna en stund till kl 8 när Vincent vaknade.


Har inte gjort så mycket än idag, var ute och gick en sväng imorse, fick sällskap av Elisabet och Wille, alltid roligt med sällskap. Ovanligt var det att gå med barnvagn + 2 st hundar som drog en hel del och hade sig, men det gick ju det också :-) Vi är hundvakt till Wilma i helgen.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards