Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Camilla - 27 oktober 2010 21:19

Ikväll innan jag åkte ner på föräldramötet så skruvade Krister ihop Vincents nya spjälsäng, så fin är den, nu sover han sött i ny säng med ny kudde och madrass, en tjockare och säkert skönare madrass :-) Tyckte att han skulle få den nya sängen, det är han värd goknoppen.


Ja har som sagt varit på mitt första föräldramöte, fick veta som den tredje som ska jobba på Vincents avdelning blir, sedan lite om läroplanen, lucia och köp av julklapp, sedan surrades det en massa innan alla åkte hem, fika bjöds det på också.


Nu när jag kom hem så kikade jag på bonde söker fru samtidigt som jag grundmålade det sista hyllplanet på ena sidan + tallrikshyllan, får se om jag tar och målar en sväng på garderoberna imorgon, är så nyfiken hur det blir, men kanske bättre att börja tömma rummet, men det är ju inte lika skoj :p

Av Camilla - 27 oktober 2010 14:57

Var in på Åhmans och beställde tapeterna idag, det kommer att bli superfint :-) längtar tills vi kan tapetsera, men först ska de ju komma samt att de gamla tapetskarvarna måste slipas ner + att allt i det rummet ska bäras ut därifrån :p


Köpte färg också, jag ska måla garderobsdörrarna i en av färgerna som finns i fondväggen, en jättefin blå färg.


Var ner på stan och köpte en lekhjälm som Vincent ska ha på dagis också, synd jag inte visste det igår när jag var i Birsta, vet iof inte om de är billigare där, den gick på 399:- en Reebok hjälm.


Var och hämtade ut paketet med barnspisen + villa villekulla med figurer också, så nu blir det att slå in paket snart, hittade även en perfekt liten korg på skattkistan att ha små servetter i tills hans kök, så sött.


Vincent ramlade förresten och slog näsan idag, stackars liten, men det är sånt de gör de här små.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards