Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Camilla - 26 oktober 2010 21:43

När jag kom ner så mötte jag upp mamma och Eva så att vi kunde sällskapa, jag köpte en ny madrass till Vincent, en ny kudde, bebisen får ta det han har nu, köpte även spjälskydd, sängkläder, lakan och täcke.


Det blev en del grejer till Vincents lilla kök som vi ska göra i ordning, lite småkastruller, redskap, små burkar etc.


Sedan åkte jag själv på babyproffsen, köpte 3 st så fina runda förvaringsboxar från märket jabadabado, såg att de hade barba lampan också, men den köpte jag inte idag, den kostar ju 449:- Efter det blev det barnens hus där jag köpte 2 st tigrar, såna handmålade från schleich, jättefina, köpte 2st små pekböcker också + en dvd film, den ska han få imorgon tänkte jag, de andra sakerna ska han få i adventskalendern som jag ska göra.


Kastrullerna och de sakerna ska han få när hans lilla kök har kommit på plats.


Var in på Willys och storhandlade innan jag åkte hem, så nu finns det mycket mat hemma, det känns bra :-)


Vincent har varit med sin farmor hela dagen, det hade gått jättebra, han var snäll som vanligt, han somnade direkt när vi kom hem vid 20, det är båfr roligt och jobbigt att vara med farmor hela dagen ;-)


Nu ska jag kika lite på nätet innan jag ska kila upp och läsa lite.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards