Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Camilla - 20 oktober 2010 21:23

Har beställt ett villa villekulla hus samt lite figurer till, pippi, Tommy och Annika samt lilla gubben, så fint det huset! Så här ser det ut: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46354&productId=190703&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=


Har även beställt en Micki spis, men den får han när vi gör i ordning köket i hans nya rum, väntar bara på att säkert se att jag får rätt pengar från försäkringskassan innan jag beställer tapet till rummet.


Nu har jag lagt ut skidor, pjäxor samt snowboard på blocket, säg till om du är intresserad.



Av Camilla - 20 oktober 2010 15:33

Fick sms av Jenny som undrade om vi skulle ta en fika på stan idag, så det gjorde vi, mycket trevligt var det, skönt att bara sitta och surra utan små barn som springer omkring ;-) Det gör vi om snart tycker jag.


Var och hämtade Vincent samma tid som vanligt, när jag kom hem så gjorde jag i ordning lite mellis och tände en brasa, sedan grundmålade jag klart 2 av hyllplanen, få se om jag målar ett lager vanlig färg på ena sidan sen ikväll, ska käka när Krister kommer hem, sedan ska nog jag och Vincent hälsa på Elisabet och Wille.


Har surrat med Jörgens svåger också och försökt hjälpa han att komma in i Routern men det lyckades inte, han har ett problem som gör att varje kväll efter kl 19 så kan han inte surfa, någon som har en aning vad det kan bero på? Jag tänkte att det kanske var en inställning i routern eller något, men dit in kom vi inte ens????



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards