Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Camilla - 10 oktober 2010 12:12

Nej inte såna choklad m&m utan marknad och måla tänkte jag på :-) Igår kom mamma och Jörgen hit, vi fikade lite, sedan åkte jag och mamma på stan och kikade, lyckades äntligen ta mig till lions loppis, oj vad mycket grejer de hade och billigt var det, köpte inget, men nu vet jag var jag ska leta möbler när jag söker något. Efter det var vi ner på stan och kikade en sväng, sedan ringde Krister och sade att han och Jörgen var på marknaden så då åkte vi dit.


Köpte kryddor, korvar och en massa strumpor med olika motiv på, Krister tycker att det är jätteroligt att ta reda på dem när man tvättar och ska para ihop dem... inte... haha :-)


Nu har jag målat första lagret med färg på hyllan, dvs den riktiga färgen, inte grundfärg, den kommer att bli kanonfin tror jag.


Senare ska vi hälsa på Kristers mormor och morfar, sedan ska Krister fiska, jag och Vincent åker hem då.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards