Alla inlägg den 4 november 2010

Av Camilla - 4 november 2010 10:23

Japp idag är det 4 år sedan vi träffades, herregud vad tiden går fort. Älskar dig Krister över allt annat, det finns ingen bättre än du, du är underbar.


Det riktiga firandet blir i helgen är det tänkt, Vincent ska vara hos sin farmor och farfar, om de är pigga vill säga, annars får vi gå ut och käka iaf med Vincent med oss.


Idag har vi iaf nyss kommit hem från en promenad, gick en runda som vi inte gått på länge, ville se hur Eddie reagerade, han gillar tydligen fortfarande inte att gå där, han drar som en tok, stackaren.


Snart är det dags för Vincent att sova då ska jag kanske måla lite, fixa det sista på tallrikshyllan samt kolla om hyllplanet behöver målas någon fler gång. Ska väl ta och måla på garderoberna också tror jag, jag gör det jag känner för helt enkelt :-)


Får se om Mia kommer och hälsar på senare, annars tar jag och Vincent och åker in till stan och hämtar tapeterna, är så nyfiken att se hur de ser ut.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards