Alla inlägg den 16 november 2010

Av Camilla - 16 november 2010 12:10

Idag har Maria och Lina varit och hälsat på mig, så skönt att bara sitta och surra en massa, de åkte för ett tag sedan, tror inte att jag ska göra så mycket innan det är dags att hämta Vincent, kanske ska lägga mig på soffan och bara slappa. Känner mig så trött då jag sov så dåligt inatt, hade så ont i huvudet och nacken, men orkade så klart inte gå ner och ta en alvedon, gick ner när Krister klev upp, stoppade i mig 2 alvedon, när jag sedan sov som skönast var det dags att kliva upp.


Fick köra Berlingo imorse, har aldrig kört den bilen förut,  den är så trög att starta utan motorvärmare, det finns ingen motorvärmare på körskolan så Krister får ha volvon dessa två veckor.



Har burit in kaklet och kakelfogen idag så att det inte är kallt när det är dags att sätta upp det, sedan får vi se vilken dag Krister är sugen att hjälpa mig, jag törs inte prova att kakla själv eftersom jag inte har gjort det förut.







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards