Alla inlägg den 18 november 2010

Av Camilla - 18 november 2010 13:57

Har städat en massa, började redan igår kväll, det har ju varit så mycket grejer överallt när vi har hållit på med Vincents rum samt att jag målat en massa möbler, så jag tog ett ryck och städade undan i princip allt, dammtorkade överallt samt städade några skåp i tvättstugan, oj så skönt det känns nu när det är gjort.


Orkade inte städa golven också igår så det har jag gjort idag, det är iof kvar uppe men det gör jag ikväll eller imorgon, jag hann inte idag eftersom Vincent vaknade, då tog jag och stekte plättar istället, vi har nyss käkat, vi ska åka till Linda idag tänkte jag eftersom hon fyller år, det blir jag och Vincent som åker, annars måste jag vänta så länge tills Krister kommer.


Nu vill jag verkligen ha Vincents rum klart, men jag förstår dig älskling om du inte har tid, han håller ju på att ta c-körkort så han pluggar för fullt hela dagarna samt en del när han kommer hem.


Idag är det 14 dagar kvar tills vi får se vår bebis, om den inte får för sig att den vill komma tidigare så klart, spännande att se vad det blir.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards