Alla inlägg den 21 november 2010

Av Camilla - 21 november 2010 09:16

Eller inte, haha, igår kväll när Vincent lagt sig så tänkte jag att jag ska sy tyget som ska hänga för Vincents köksbänk, men första sömmen sydde jag för nära kanten så att det repades, mamma jag gjorde inte som du sa med att vika kanten, kom på det efter ett tag så det var bara att börja om, då blev det bra, det tog bra lång tid för mig att sy detta lilla, men när jag var klar så tyckte jag ändå att det gått rätt bra så jag tog och sydde en liten duk också.


Undertråden trasslade sig en gång också, sedan tog den slut, då trasslade jag till det när jag skulle spola upp ny, trädde fel på ett ställe, men men skam den som ger sig, jag lär mig ju och tycker att det är roligt att pyssla på.


Krister jobbar idag så jag och Vincent är ensamma, ja och Eddie så klart, vi ska snart ta och bada tänkte jag. Sedan efter att Vincent sovit kanske hälsa på svärmor om hon är hemma och inte är upptagen med något.


Igår var Kristers mormor och morfar hit en sväng, vi fick en påse hembakat tunnbröd, åt imorse, det var så gott, det tyckte Vincent också, han ville bara ha mer hela tiden :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards