Alla inlägg den 25 november 2010

Av Camilla - 25 november 2010 10:16

Att om bara en vecka så kommer vår bebis, det är så nära nu, även fast det känns långt bort, lite konstigt är det att veta vilket datum bebisen kommer, ja man vet ju aldrig om den får för sig att den vill komma tidigare, det kan man inte vara säker, den kommer iaf senast nästa torsdag, spännande att se om det är en liten kille eller tjej, Krister tror att det är en liten kille, jag tror att det är en liten tjej, så vi får se :-)


Imorgon kommer pappsen tillbaka till landet igen också, längtar tills vi träffas, det var så länge sedan nu.


En annan rolig sak är att Maria ska prova att fota Vincent imorgon, hon är ju jätteduktig att fota så det ska bli spännande, ska ta nån bild på magen också tror jag. Hoppas bara Vincent vill samarbeta, man vet aldrig med de små.


Just ja ska inte glömma ett berätta vad Vincent hittade på, han försökte smälta 2 st av sina gosedjur idag, när jag var inne i badrummet tyckte jag att det luktade lite bränd plast typ, gick och kolla men såg bara ett märke på glaset på kaminen, sedan såg jag att det var lite bortsmält på ekorren och på en mjukisvovve, ekorren fick jag laga lite, den är nämligen en av hans favoriter, vovven likaså. Bara hoppas att han inte provar detta igen.... haha tokigt det kan bli med de små.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards