Alla inlägg den 28 november 2010

Av Camilla - 28 november 2010 19:55

Har vi haft idag, jätteroligt att träffas, det var ju ett tag sedan, Vincent fick en massa kläder, gosedjur, en mycket uppskattad klocka m.m, jag och Krister fick var sin klocka också + att jag fick en massa smycken,  tack så mycket säger vi här också :-)


Vincent busa en massa med sin morfar, han satt i knät en massa och myste också, sötisen där.


Innan han åkte hem så käka vi lövbiff med klyftpotatis och sås som Krister lagat, det var så gott.


Vi hoppade över att gå på stan idag eftersom det är så kallt -22 är det just nu tror jag, brrrrr


Svärmor hade hittat den bebisoverall som var slut här på Lindex nere i Birsta idag, men när de kom hem så var påsen borta =( lätt att det händer när man är ute och shoppar och har massa påsar att hålla reda på, men hon tyckte inte att det var roligt, det förstår jag, det skulle inte jag heller tycka, men tyvärr sånt som händer ;-) jag får fixa en annan overall, finns ju så dåligt här i stan bara, Lindex har inte en enda bebisoverall i strl 56 trots att jag påpekat det flera gånger, ska kolla om Kappahl har en om jag åker på stan imorgon.


Nu ska jag ta en macka tror jag, magen är lite hungrig, ha en trevlig kväll :-)










Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards