Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Sista arbetsdagen idag!

Av Camilla - 26 februari 2009 14:00

Idag jobbar jag till 18.00 sedan går jag hem och kommer inte tillbaka på länge, det känns väldigt skönt att gå hem och bara få ta hand om sig själv, pyssla på hemma osv.


Samtidigt så känns det skumt att jag inte ska åka till jobbet på jättelänge, kommer att sakna alla mina arbetskamrater, ni är bäst!


Ni får hålla koll på min blogg, kommer att lägga ut när bebis har kommit, dvs så fort det finns tid och ork =)


Annars idag så har det snöat hela dagen, hade säkert kommit en halv deci när jag var ute med Eddie imorse innan jag åkte.


Jag längtar till våren nu men är glad att det äntligen varit en riktig vinter, härligt att slippa massa slask som det var förra året.


Igår när jag kom hem så stod det en bilbarnstol i köket, svärmor och svärfar hade köpt den till oss, jättesnällt verkligen, tack så mycket, det var en Acta Graco, dvs en sån med bas som sitter kvar i bilen som man bara kan klicka fast, så smidigt.


Nu ska jag jobba vidare de timmar som är kvar av dagen, ska plocka undan sakerna på skrivbordet också.


Ha det så bra alla!




 
 
maria

maria

27 februari 2009 12:45

tänkte bara önska lycka till och hoppas ni får ett härligt första år med bebben :)

http://nylandeer.bloggagratis.se

 
Sophie

Sophie

27 februari 2009 12:57

idag är det tyst runt detta bord, och jag har ingen att prata med! haha =P

http://kindgrensophie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards