Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Camilla - 6 mars 2011 15:43

Nu så har jag målat ett lager grundfärg på en av stolarna, de behöver nog grundas två gånger och sedan ett eller två lager med snickerifärg, jag har ingen snickerifärg hemma, men jag tänkte att jag kan börja grundmåla iaf :-)


Har hunnit med att städa inne på toan en sväng också, tycker alltid att det är dammigt och smutsigt där, dammsuga orkar jag inte göra nu, vi ska väl äta något och sedan åka till Långsele och hämta hem barnen, längtar efter dem nu.



Av Camilla - 6 mars 2011 13:33

Imorse klev vi upp vid 9.30, så skönt att få ha en helg bara vi två, sova och mysa.


Igår var vi ute och åt, vi provade kajsas, helt ok, men väljer nog inte att äta där nästa gång, då blir det att prova Toledos istället, jag vill att det ska vara mysigt när man går ut och äter, det var det tyvärr inte på kajsas.


Efter det åkte vi på vidoteket och köpte godis, men varken jag eller Krister åt särskilt mycket, det märks att jag inte har ätit en massa godis, jag kan definitivt inte äta lika mycket som förut, det är absolut ingen nackdel.


Vi kikade på en film om andra världskriget, helt ok, men inte i min smak, efter det slog vi igång ett avsnitt av Glee, det kan jag säga att det definitivt är i min smak, det är en lättsam och rolig serie, Krister gillade den också, vi såg 3 avsnitt innan vi gick och lade oss.


Idag har vi inte gjort så mycket, tog en promenad förut, nu har jag nyss bakat semmelbullar som vi ska ha på tisdag, fixat lite med sopsorteringen, funderar på om jag ska börja grundmåla en stol, jag är sugen att måla nu, har inte gjort det på ett bra tag nu.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards