Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Camilla - 15 mars 2011 12:04

Det kändes så bra imorse när jag vägde mig att det verkar börja gå neråt igen, heja mig!!!!!


Vår våg är förresten lite konstig har jag märkt, den kan skilja massa även om du väger dig vid samma tillfälle, nu pratar vi inte 100 gram utan snarare 0,5 eller ibland tom lite mer, skumt, jag brukar därför alltid gå efter den tyngsta vikten.

Av Camilla - 15 mars 2011 11:54

Imorse tog jag en promenad ner till dagis, soligt och fint var det, men mycket kallare än vad jag trodde, jag som inte tog på mig täckbyxor småfrös lite, men det gick bra.


Jag trodde att Vincent skulle protestera när jag satte honom i vagnen, men det gjorde han inte, han satt så snällt hela vägen, det gjorde han igår också, då tog jag en promenad och hämtade honom, innan jag gick idag gav han mig slängpussar, sötisen där :-)


När jag kom hem gjorde jag kaffe, plockade undan i köket, sedan har jag pysslat på lite här hemma, ordnat så att jag kan hänga upp handdukarna vid skötbordet, satt upp en tavla, laddat tvättmaskinen etc


Nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag matar Alexander, det verkar gå bra att blanda välling och ersättning, han hade lite svårt att somna igår, men han verkade inte ha ont i magen, han vaknade vid 2.30, då ville han äta, sedan vaknade han strax före 7, då verkade han inte hungrig, men han ville komma upp.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards