Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Camilla - 11 mars 2011 12:03

Det går bra med smakisarna till Alexander, idag har han faktiskt ätit en del, inte lika mycket som åkte ur munnen, jag gav honom lite katrinplommonpuré imorse också eftersom han har haft trög mage hela tiden.



Av Camilla - 11 mars 2011 12:02

Har jag skickat iväg till Trr nu, de ska hjälpa mig att bedöma om jag behöver ändra på något, jag ska inte börja jobba än, men kanske ett extrajobb eller om jag skulle hitta ett jobb och Krister vill vara hemma, vem vet, bra att ha det i ordning iaf känner jag :-)

Av Camilla - 11 mars 2011 08:21

Låg Vincent och sade imorse, han var alltså sugen att åka skoter kl 6.30 imorse, haha söt han är, han låg och pratade om ekorren också - kollen kollen säger han, dääääää kollen, herregud vad han ligger och surrar på när han vaknar.


Vi fick alltså tillbaka skotern igår, Vincent blev helt överlycklig, han och Krister var ute och åkte en sväng, jag hann inte eftersom jag och lillen skulle på återträffen.


Låg kvar till 7.00 ca då han var tyst emellanåt, tänkte att han kanske ville somna om, men inte det inte.


Jag var pigg imorse, då går det bra att kliva upp, har kokat kaffe, ätit gröt, gjort en brasa.


Alexander däremot han verkar trött, han sover fortfarande, han lär nog vakna snart och vara hungrig skulle jag tro.


Funderar på att göra varm oboy till Vincent senare och gå ut på en liten picknick, får se vad vädret säger.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards