Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Camilla - 10 mars 2011 21:31

Idag har Alexander vaccinerat sig för första gången, han grinade bara en liten stund efter att de stuckit honom, nu på kvällen när jag var på återträff med föräldragruppen så blev han jätteledsen, bara grinade och grinade, inte under hela träffen som tur var ;-)


Antar att det är en reaktion på sprutan, nu har han fått en alvedon, lite mat och har troligen redan somnat, Krister gick upp och lade honom.


Det var roligt att se allas bebisar :-)


Ja just det, vägde och mätte honom också, han väger nu 6470 gram och är 63,5 cm lång, stora killen :-)

Av Camilla - 10 mars 2011 15:24

Trots att jag inte hade något kvitto på de trasiga stövlarna, bra service :D

Av Camilla - 10 mars 2011 15:19

Sedan i lördags, i lördags åt jag ute samt att jag åt godis på kvällen, nu väger jag till och med 0,5 kg mer än i lördags, har det med ovan ätande att göra tror ni? eller står jag bara stilla ändå?


Det är inge roligt när inget händer på vågen :-(

Av Camilla - 10 mars 2011 11:22

Usch vad jag har sovit dåligt inatt, bara legat och vänt och vridit mig, Krister har också sovit dåligt, Alexander verkar också ha snurrat runt en massa i sängen hela natten, Vincent har jag hört grina flera ggr i sömnen, jaja nog om det, hoppas vi alla får sova bättre inatt.


Alexander har i två nätter ätit flera gånger, det blir man ju inte direkt piggare av, igår åt han mycket mer än vanligt, måste vara att han växer mycket just nu, hoppas att han är som Vincent var i den här åldern , dvs att han kommer att älska gröt, han fick en smakis idag också, han grimaserade och tjöjdes litegrann emellanåt.


Annars nu på morgonen/förmiddagen har vi ätit frukost, Alexander har fått sig ett bad, han somnade efter det, då passade jag på att duscha, jag och Vincent har nyss ätit lite mellanmål, nu har han lagt sig, får se om han vill sova en stund.


Senare blir det en tur till  bvc, Alexander ska vaccinera sig idag, hoppas att han inte blir dålig då jag hade tänkt att jag och han ska på återträff med föräldragruppen ikväll.


Ska prova att reklamera ett par stövlar som jag köpte i januari också, dragkedjan är trasig, jag som alltid brukar spara kvitton, men kvittot på stövlarna hittar jag inte :-(



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards