Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Camilla - 7 mars 2011 10:52

Har Vincent blivit, imorse var han vaken 6.30 bara att inse att han har blivit morgonpigg, iof hade han somnat på soffan hos farmor och farfar igår, han gick inte att få liv i, så han sov en timme sent efter middagen.


När jag skulle lyfta ur honom ur sängen så skakar han på huvudet, borrar ner det i kudden och säger sova.. haha sötisen, han säger bara så, han vill inte sova, det vet jag eftersom jag alltid väntar innan jag går dit på morgonen, ibland somnar han om.


Idag då? Jag har varit ute på en morgonprommis, annars tvättar jag, har ställt i ordning en sovplats till Alexander här nere, han sover så dåligt i vagnen, det gjorde Vincent också när han var så liten, det går bra om man är ute och går, men inte annars, han somnar, men sover så kort stund, svärmor lade han i sängen i helgen, då sov han mycket längre.


Funderar på att dra en repa med dammsugaren bara Alexander har ätit färdigt, sen kanske måla ett lager till på stolen, vi får se vad jag känner för.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards