Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Camilla - 16 mars 2011 18:50

Har det varit sedan vi kom innanför dörren idag, direkt efter dagis var vi ute, jag satt och surrade med Inger och Kent, Vincent och Eddie lekte, Alexander sov gott i vagnen. Det var ju så fint väder idag.


När vi kom in så började det att gnällas och grinas, han blev glad när han fick åka skoter, men han var så trött att han somnade på skotern(igen) Nu har han fått krypa ner i sängen, han såg glad ut att han fick lägga sig, gav mig slängpussar, sötnosen.


Skönt att han lagt sig när han var så trött, är jobbigt när han blir så där grinig att ingenting är bra.



Av Camilla - 16 mars 2011 12:55

På helgen alltså, inte alla helger men säg kanske två helger per månad, det skulle inte vara fel att få lite extrapengar så att man kan handla en massa saker :-)


Sedan skulle det vara skönt att få komma ut lite, jag har ju varit hemma så länge.


Får se när jag får feedback på mitt cv och personliga brev, hoppas på snart.

Av Camilla - 16 mars 2011 11:40

Det har inte hänt så mycket på målarfronten på sistone så idag tog jag och målade ett varv grundfärg på en av stolarna, en av fyra är nu färdiggrundande. Jag har ännu ingen vanlig färg, men jag grundar dem till att börja med.


Annars då? Jo Vincent är på dagis, jag har varit ute på en morgonprommis direkt när jag kom hem efter att ha lämnat Vincent, Alexander sover fortfarande i vagnen, han har nästan aldrig sovit så länge.


Igår kväll åt han sista målet strax före 20.00, han vaknade inte förrän 3.30 ca, då ville han ha äta, han hade säkert kunnat sova längre om det inte var för snuvan, han snorade jätte mycket inatt, stackars liten.


Vincent var jätte stolt imorse när jag tog på honom den nya adidas jackan, oj vad han skulle visa upp den när han kom på dagis, sötisen där.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards