Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Camilla - 25 mars 2011 19:25

Har jag haft idag, jag fick en massa snygga tröjor, skor och en handväska, barnen fick en massa kläder också, ska försöka lägga upp lite bilder, imorgon kanske :-) Vincent var helnöjd med sina små bilar som han fick också, han har kört med dem mest hela dagen, tack så jätte mycket pappa för alla fina kläder och saker.


Han somnade när pappa var här idag, när han vaknade så frågade han efter foffo, såg lite ledsen ut när han inte var kvar, sötnosen, han blev jätte glad igen när Ingela och Viktoria kom förbi, Vincent och Alexander fick var sitt mjukdjur av dem, tack tack :-)


Jag kom hem för en stund sedan, har varit in till stan och handlat mat, var in på näbbar och klor och köpte hundmat och ett stort ben till Eddie, efter det var jag in på videoteket och hämtade ut min nya våg, har provat den också, den visar inte en massa olika siffror varje gång jag ställer mig på den, skönt!!!


Var in på konsum också, köpte nestles havrevälling istället, den fanns inte på ica, köpte även nan2, dvs ersättning, jag kommer att köra hälften ersättning och hälften välling i forts, han blev ändå inge mättare på bara välling då jag provat ett par dagar, jag köpte banangröt till honom också, kanske han gillar den mer än bra havregröten, det fanns ingen annan gröt från 4 månader, jag får testa helt enkelt.






Av Camilla - 25 mars 2011 07:44

Alexander har den senaste veckan ätit mest hela tiden känns det som, på dagarna kan det gå 3-4 timmar, men sedan på efter middagen så känns det som att han vill äta mest hela tiden, vi har hittills blandat ersättning med mild havrevälling, men sedan några dagar får han bara välling, men verkar inte mer mätt för det, han har ett bra tag ätit på natten också, det hade han slutat med ett tag, nu äter han vid 1-2 och sedan vid 5-6 nästa gång, jag är så trött, hoppas verkligen att det blir bättre snart. Han har haft så svårt att komma till ro också de senaste dagarna, grejar inne i munnen, tänder på g kanske.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards