Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Camilla - 8 mars 2011 19:25

Så har Alexander på sig en body med semlor på, är han inte söt så säg!


    

Av Camilla - 8 mars 2011 19:12

Har jag varit idag, eller ja inte gått på stan utan har varit och fikat med Bella, Sara och Lena på Westerlunds, jag fikade iof inte utan åt tacobuffén som de har, jag åt dock bara kyckling med tillbehör, brukar låta bli brödet eftersom det blir så mycket kalorier annars. Det var iaf riktigt trevligt att träffas, det gör vi om snart tycker jag :-)


Vincent har haft en toppendag på dagis också, ätit semla, sedan efter lunchen gick de upp på hembygdsgården, där grillade de korv och drack festis, tror ni att han ville hem när jag skulle hämta honom där? Näe precis, det ville han inte alls.


Tror att han har somnat nu, han har varit rätt grinig sedan han kom hem, han har inte sovit något på dagis idag, när han är där brukar han få sova en halvtimme iaf, han behöver nog det för att orka med.


Nu ska jag och Krister snart ta och äta en semla och kika på halv åtta hos mig, hoppas att jag står mig på den tills imorgon, vill helst inte äta något mer idag, då blir det mer än 1300 kcal, vi får väl se, är jag hungrig senare så får jag väl ta en macka.







Av Camilla - 8 mars 2011 09:54

Vi har beställt en trehjuling till Vincent, självklart så har den tippbart flak ;-)


Tänkte köpa en på leksaksaffären, men den var så plastig, denna som vi beställt är i blå metall :-)


Nu ska jag byta på lillen, sedan in till stan.

Av Camilla - 8 mars 2011 07:24

Han verkar ha tagit sovmorgon idag, jag hörde att han pratade redan för en timme sedan, men han pratade i sömnen verkade det som, hörde han sa: vävven(räven), vovven och kollen(ekorren) sötisen där.


Jag hann nästan göra mig klar innan Alexander vaknade till för en liten stund sedan, jag kliver alltid upp kl 7 de dagar Vincent ska på dagis, ja ibland tidigare förstås, går ner, sminkar och klär på mig.


Idag ska jag träffa tre kompisar med bebisar, det ska bli jätte roligt :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards