Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Camilla - 19 mars 2011 19:30

Har vi varit till idag, jag måste säga att det är en helt underbar butik, bara en massa fina saker i shabby chic stil, jag köpte en spegel till badrummet, den var nedsatt 50% eftersom det fanns en liten skada, inget som syns dock, jag ska måla den vit(den är grå nu) och sätta i badrummet, snart så åker det trasiga fula skåpet ut, skönt!


Efter det åkte vi hem hit och åt mat, sedan följde mamma och Jörgen med till Långsele och tog en kaffe innan de begav sig hem mot Hammarn.


Vincent har fått godis och en bil av mamma och Jörgen idag, jag har fått 2 st jättefina gammaldags lampskärmar, också fick vi godis, inte nog med det, när vi kom till Långsele fick Vincent 2 st bilar, en engelsk taxi + en dubbeldäckare, sedan fick Vincent och Alexander var sin nalle från Harrods, jag fick en flaska vin också fick vi godis, inte dumt :-)


Får se om jag ska synda och äta godis idag eller om jag ska låta bli, vi får se.



Av Camilla - 19 mars 2011 11:21

Om nu min våg visar rätt, den är lite knepig, jag ska ta och köpa en ny tänkte jag, inge roligt att ha en våg som inte går att lita på.


Förra veckan stod det ju stilla, men nu har jag gått ner 0,8 kg på en vecka samt tappat 1 cm till i midjan.


Nu har jag 4,7 kg till mitt första mål, dvs att väga 60 kg, sedan blir det att blicka framåt mot nästa mål.

Av Camilla - 19 mars 2011 11:15

Mamma och Jörgen är på väg hit och ska hälsa på idag, vi tänkte ta en tur till butik lillasyster och kolla, jag har inte varit dit ännu, har inte kommit mig för.


Krister har åkt iväg på skotern, han skulle träffa några kompisar vid masten, tror att det ligger bortåt multrå om jag inte är helt ute och cyklar.


Nu har Vincent lagt sig, de senaste dagarna har han sovit 1,5 timme, då har han ändå sovit längre på morgonen, kanske han behöver sova längre på dagen iaf, svårt det där, jag vet ju att han klarar att vara vaken en hel dag också om det är så att man ska iväg på något, det är ju bra.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards