Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

När ska detta sluta?

Av Camilla - 25 mars 2011 07:44

Alexander har den senaste veckan ätit mest hela tiden känns det som, på dagarna kan det gå 3-4 timmar, men sedan på efter middagen så känns det som att han vill äta mest hela tiden, vi har hittills blandat ersättning med mild havrevälling, men sedan några dagar får han bara välling, men verkar inte mer mätt för det, han har ett bra tag ätit på natten också, det hade han slutat med ett tag, nu äter han vid 1-2 och sedan vid 5-6 nästa gång, jag är så trött, hoppas verkligen att det blir bättre snart. Han har haft så svårt att komma till ro också de senaste dagarna, grejar inne i munnen, tänder på g kanske.

 
 
Ingen bild

Helena

25 mars 2011 08:08

Låter precis som när Melvin var mindre.Han åt konstant med 2,5-3tim mellanrum dygnetrunt.Mitt enda ord är att det blir bättre ju äldre han blir :) Det är skitjobbigt att inte få sova mer än 3tim åt ggn.Jag har det lika nu igen,vet inte vad jag ska göra han vaknar ca 2ggr/natt men håll ut! Kram

 
Camilla

Camilla

25 mars 2011 08:41

Ok, jag får väl hålla ut, fick Melvin välling då? alltså när han åt så ofta? Ja du svårt att veta varför de vaknar, Vincent var så för ett tag sedan, det höll i sig i flera veckor, dvs att han sov oroligt, nu hör jag honom nästan aldrig. Kram

http://camill82.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards