Alla inlägg den 26 april 2011

Av Camilla - 26 april 2011 10:44

Har jag beställt till Vincent, han kommer att bli jätte glad  :-) Är de inte söta?


 

Av Camilla - 26 april 2011 10:33

Är det någon som läser min blogg som har gjort en walk in closet? I så fall får ni gärna berätta lite samt visa bilder, har ett rum här hemma som vi tänkt ska bli en walk in closet, vilket rum då? Jo det rum som jag sitter i nu, det enda som är här inne är datorn och en stor bokhylla, datorn kan lika gärna stå någon i ett annat rum.



Så ni som gjort en walk in closet, visa hur, kom med länkar, tips, allt är välkommet :-)

Av Camilla - 26 april 2011 06:56

Alexander vaknade första gången vid 23, jag hade alltså inte hunnit sova särskilt länge, sedan har han varit orolig hela natten, vet inte hur många gånger jag har varit upp, inte ville han ha mat heller, annars brukar det fungera för att få honom att somna, men inte, han verkar ha ont i magen, han fick en dos laktulos nu när jag klev upp vid halv 6, var ingen mening att ligga kvar eftersom han var ledsen, Krister fick honom att somna på soffan nu innan han åkte på jobbet, tack älskling!


Hoppas att han vill äta lite snart, har bara ätit småsnuttar sedan 18.30 igår, lilla vän, usch vad jobbigt det är när han är sjuk, han är ju så liten, bättre att en annan blir sjuk. Han verkar iaf inte hosta lika mycket, han hostade inget när han gick och lade sig och bara någon enstaka gång inatt.


Jag och Krister är inte så pigga heller, stackars Krister som måste jobba med denna förkylning, jag är ju iaf hemma och kan ta det lugnt.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards